Apsaimniekotājs izvairās no komunikācijas ar iedzīvotājiem vai neņem vērā dzīvokļu un māju īpašnieku vēlmes, lūgumus, prasības. Netiek saņemtas atskaites par paveiktajiem vai plānotajiem darbiem, kādēļ iedzīvotājiem var trūkt informācijas par to, kā tiek veikta namu pārvaldīšana. Veiktie darbi ir nepamatoti dārgi, nekvalitatīvi, novēloti vai pat netiek veikti vispār. Rēķini ir nesaprotami, to pozīcijas nav skaidras un pārvaldnieks izvairās sniegt skaidrojumus. Uzkrājuma fonda atlikums un tā izlietojums ir neskaidrs, kas rada bažas par to, kā tiek izmantoti iedzīvotāju iemaksātie līdzekļi. Netiek risinātas situācijas ar parādniekiem, kā rezultātā kopējās izmaksas nākas segt pārējiem iedzīvotājiem. Namu pārvaldnieks nemaksā tālāk iedzīvotāju iemaksāto naudu un iedzīvotāji pēkšņi saņem brīdinājumus no pakalpojumu sniedzējiem (piemēram, AS ‘’Rīgas siltums’’ vai SIA ‘’Rīgas ūdens’’) par lielu parādu esamību. Jebkurš no mājas iedzīvotājiem var rosināt apsaimniekotāja maiņu. Nodrošināsim profesionālu konsultāciju un piedāvāsim labākos risinājumus Jūsu īpašuma apsaimniekošanai. Vestabalt Jums komanda rūpīgi novērtēs objektu un piedāvās visefektīvākos apsaimniekošanas risinājumus. Palīdzēsim organizēt īpašnieku kopsapulci vai aptaujas anketu. Mēs parūpēsimies, lai maiņas process būtu maksimāli vienkāršs un izdevīgs! Trauksmes signāli, kas liecina, ka pienācis laiks mainīt apsaimniekotāju
Vai zinājāt?
Sazinies ar mums
Objekta apskate
Individuāls piedāvājums
Īpašnieku kopsapulces organizēšana
Apsaimniekotāja maiņa